Diensten en tarieven

U krijgt financieel overzicht; dat regelen wij

SENIORENADMINSTRATIE

Is het verzorgen van de administratie een steeds ingewikkeldere taak? Wij helpen u.

Vindt u internetbankieren complex en lastig? Heeft u na het overlijden van uw partner geen overzicht meer over uw financiën?  Heeft u geen kinderen of wilt u hen liever niet betrekken bij uw financiën? Of bent u zelf dat kind dat zich zorgen maakt over de financiën van uw ouder(s)? Voor deze en andere vragen bieden wij met de dienstverlening ‘seniorenadministratie’ een goede oplossing.


U blijft zelf beslissen over alle inkomsten en uitgaven. Wij zorgen ervoor dat uw vaste lasten worden betaald. U kunt vervolgens zelf bepalen wat u met het overblijvende bedrag wilt doen. Uiteraard geven wij u altijd inzage in uw financiële administratie.


De wet- en regelgeving binnen het sociale domein en gemeenten wordt alsmaar ingewikkelder. Veel senioren zien door de bomen het bos niet meer en lopen zo toeslagen en tegemoetkomingen mis. Wij kijken daarom of u misschien nog recht heeft op huur- of zorgtoeslag en andere gemeentelijke voorzieningen. Zo ja, dan vragen wij deze voor u aan.


Met onze dienstverlening heeft u zelf geen omkijken naar ingewikkelde financiële zaken. U hoeft zich bovendien geen zorgen meer te maken over de vraag of alle betalingen tijdig worden uitgevoerd. Kortom, met onze betrouwbare en efficiënte aanpak is uw administratie in goede handen.


NALATENSCHAP

Wij verzorgen de nalatenschap.

Afwikkeling van de nalatenschap? Dat is een flinke klus. Er komt veel bij kijken, denk bijvoorbeeld aan: aanvaarding van de erfenis, verdeling inboedel, afhandeling financiën, verkoop van een woning, bemiddeling tussen ruziënde erfgenamen, afhandeling van de belastingaangifte en het stopzetten van huren, abonnementen en lidmaatschappen. Wij leveren een complete dienstverlening, waarbij met alle aspecten van een erfenis rekening wordt gehouden. Wij werken hierbij samen met  met notarissen, makelaars en andere partners en blijven daarbij uw contactpersoon.


U kunt met meerdere personen bij ons een dienstverleningsovereenkomst afsluiten. Voor ons is het belangrijk dat we precies weten wie onze opdrachtgever is. Wanneer u samen besluit de nalatenschap door ons te laten regelen, moet dit een unaniem besluit zijn van de directe betrokkenen. Het kan ook voorkomen dat wij slechts een deel van de betrokkenen vertegenwoordigen. De andere betrokkenen hebben dan hun eigen vertegenwoordiging ingeschakeld.


We streven ernaar om tijdens de afhandeling van een nalatenschap zo veel mogelijk kosten te besparen in het belang van de erfgenamen. Door onze ervaring met de afhandeling van nalatenschappen kunnen we besparen op huur, de verkoop van een woning, de fiscale afhandeling en zoeken we naar optimale oplossingen voor de financiële afhandeling.



SENIORENADMINISTRATIE
Werkzaamheden Tarief
Kennismakingsgesprek gratis
Eenmalig structureren van administratie €500
Maandelijks bijhouden, uren op verzoek €85 per uur
Maandabonnement (2 uur per maand) * €150
Dit omvat postverwerking en administratieve handelingen
Overige/extra werkzaamheden €85 per uur
Kilometervergoeding (buiten een straal van 10 km enkele reis) €0,19 per km
* Abonnementen zijn maandelijks opzegbaar per de 1e van de maand; opzegtermijn van 1 maand

TARIEVEN SENIORENADMINISTRATIE EN NALATENSCHAP

De tarieven voor het verzorgen van de senioren administratie zijn inclusief 21% BTW. Voor het regelen van een nalatenschap rekenen wij €95,00 inclusief 21% btw per uur op basis van nacalculatie.

Share by: